Forum www.janowiankamks.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Regulamin forum

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.janowiankamks.fora.pl Strona Główna -> Regulamin forum i ogłoszenia.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
19janowianka22
Administrator



Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Janów Lubelski

PostWysłany: Wto 15:30, 12 Sie 2008    Temat postu: Regulamin forum

Art.1. Uwagi wstępne

§1 Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników tej strony. Administratorzy i autorzy forum nie ponoszą odpowiedzialności za treść wypowiedzi użytkowników

§2 Do forum mają dostęp tylko osoby zarejestrowane. Rejestracja jest bezpłatna i dobrowolna.

§3 Kontakt z administracją forum możesz uzyskać poprzez mail [link widoczny dla zalogowanych], lub poprzez prywatne maile administratorów i PM

Art.2. Definicje

Administrator (potocznie Admin) - informatyk zajmujący się zarządzaniem serwerami, jak np. fora dyskusyjne, czaty itp.; zwykle ma największe uprawnienia moderacyjne. Administrator powołuje niekiedy tzw. moderatorów, którzy mają podobne uprawnienia jak Administrator i kierują porządkiem w danym miejscu.

Avatar – obrazek znajdujący się przy każdym poście danego użytkownika, który można dodać lub z mienić w „profilu”

Ban (ang. zakaz) – stan, w którym internauta nie może skorzystać z forum przyznawany użytkownikowi przez administratorów za nagminne łamanie regulaminu. Osoba znajdująca się w tym stanie określana jest mianem „zbanowanej” lub mającej „bana”.

Emotikon (ang. emoticon) – złożony ze znaków ASCII wyraz nastroju, używany oraz nadużywany przez użytkowników Internetu. Najczęściej przedstawia symboliczny ludzki grymas twarzy, obrócony o 90° w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara (CCW), w licznych wariantach

Forum dyskusyjne - jest przeniesioną do struktury stron WWW formą grup dyskusyjnych, które służy do wymiany informacji, poglądów między osobami (użytkownikami) o podobnych zainteresowaniach przy użyciu przeglądarki internetowej.

PM (private message, ang. prywatna wiadomość) – wiadomość wysyłana na forum, tylko do jednego użytkownika, za pomocą przycisku znajdującego się przy wszystkich postach każdego użytkownika.

Post – wypowiedź użytkownika umieszczona na forum.

Użytkownik - osoba fizyczna, która po przejściu procedury rejestracyjnej posiada dostęp do forum oraz może uczestniczyć w dyskusji.

Art.3. Postanowienia ogólne

§1 Celem niniejszego regulaminu nie jest ograniczanie swobody korzystania z forum, ani tym bardziej ograniczanie dostępu do niego komukolwiek. Regulamin jest zbiorem zasad, których przestrzeganie ma pozwolić wykorzystać narzędzie jakim jest forum w sposób optymalny.

§2 Regulamin ten nie jest wyłącznie wymysłem administratora, lecz wynikiem wspólnej pracy i kumulacją doświadczeń moderatorów, oraz zwykłych użytkowników forum.

§3 Każdy ma prawo do wyrażenia opinii na temat niniejszego regulaminu, oraz do zaproponowania usunięcia lub dodania dowolnego paragrafu. Można to zrobić publicznie na forum, przesłać prywatną wiadomość do administratora lub na konto email.

§4 Każda osoba korzystająca z forum jest zobowiązana to przestrzegania niniejszego regulaminu. Nieznajomość regulaminu nie jest wytłumaczeniem w sytuacji jego łamania.

§5 Regulamin zaczyna obowiązywać w momencie jego opublikowania, a wszelkie ewentualne zmiany w nim zachodzące mają skutek natychmiastowy.

§6 Zapoznać się z regulaminem można (i należy) przy rejestracji na forum. Należy pamiętać, że dokonując rejestracji automatycznie zgadzamy się na przestrzeganie niniejszego regulaminu.

Art.4. Prawa i obowiązki użytkownika

§1 Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach forum postów sprzecznych z prawem polskim i międzynarodowym, związanych z pornografią, używkami, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej etc. oraz treści faszystowskich, wulgarnych, propagujących przemoc, obrażających uczucia religijne, naruszających prawa innych osób itp.

§2 Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach forum treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady etykiety. Uzywanie wulgaryzmow w jakiejkolwiek postaci ("z gwiazdkami" jak rowniez bez, cytowanie) bedzie surowo karane.

§3 Pisząc swoje wypowiedzi staraj się używać poprawnego i czytelnego języka. Nie pisz bez potrzeby z włączonym „Caps lockiem”, pogrubioną, powiększoną lub kolorową czcionką. Kolor czerwony czcionki zarezerwowany jest tylko i wyłącznie do dyspozycji administracji forum.

§4 Jeśli masz pisać bzdury to lepiej nic nie pisz. Osoby które będą sobie nabijać licznik konta, wpisując za każdym razem bzdurne teksty lub same emotikony będą usuwane z forum. To samo tyczy się osób, które będą robić z forum prywatnego czata.

§5 Nie cytuj nadmiernie długich wypowiedzi, zdjęć, czy czegokolwiek poprzednich użytkowników użytkownika/ów którzy postowali przed Tobą w danym temacie.

§6 Okaż wyrozumiałość dla nowych ludzi na forum, którzy dopiero się przyłączyli.

§7 Zanim założysz temat zastanów się w jakim dziale powinien się znajdować oraz sprawdź czy już go nie ma (funkcja „szukaj”).

§8 Udzielaj się na forum skoro je czytasz.

§9 Forum jest jedną wielką rodziną. Możesz się zwracać z pytaniami, problemami, a na pewno ktoś ci odpowie.

§10 Założenie nowego konta bez zgody administracji przez użytkownika, który już takie posiada równa się z banem na oba konta (żegnamy się na stałe z takimi użytkownikami)

§11 Nie pisz dwóch postów obok siebie przed upływem 24 godzin. Jeśli chcesz coś dopisac, a nikt nie odpowiedział to użyj funkcji zmień.

§12 Każdy użytkownik ma prawo umieścić avatar o maksymalnych rozmiarach 120 x 120 pixeli oraz rozsądnej wadze przedstawiający treści zgodne z §1 i §2 art.4 regulaminu forum.

§13 Każdy użytkownik ma prawo umieścić podpis pod swoim postem (ustawiany w „profilu”) o maksymalnej długości 300 znaków oraz treści zgodnej z §1 i §2 art.3 regulaminu forum.

§14 Administratorzy forum zastrzegają sobie prawo do edytowania i usuwania wypowiedzi, avatarów i podpisów użytkowników, które łamią regulamin forum, użytkownik który złamie 5 razy regulamin (dostaje ostrzezenia w postaci rangi, ostrzeżenie zostaje zdjęte po 2 tygodniach, pod warunkiem, że użytkownik w tym czasie nie złamie regulaminu) zostaje automatycznie zbanowany.

§15 Admini mają obowiązek powiadomić o karach przyznanych konkretnemu użytkownikowi (z wyłączeniem pojedyńczych ostrzeżeń) oraz przyczynach nadania kary społeczności forum poprzez umieszczenie odpowiedniej informacji w temacie „Bany” na forum „Regulamin i ogłoszenia”.

§16 Każdy użytkownik ma prawo w ciągu trzech dni od nałożenia kary odwołać się od tej decyzji poprzez prywatny kontakt z adminem oraz przedstawienie konkretnych argumentów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 19janowianka22 dnia Wto 23:23, 12 Sie 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.janowiankamks.fora.pl Strona Główna -> Regulamin forum i ogłoszenia. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin